Strona Repozytorium Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Są to dane tekstowe, zapisywane przez przeglądarkę na urządzeniu użytkownika. Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ma dostęp do tych danych. Wykorzystywane są one do prawidłowego funkcjonowania serwisu, gromadzenia informacji statystycznych o odwiedzających oraz obsługi udogodnień dla zalogowanych użytkowników. Korzystanie z serwisu repozytorium.up.lublin.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Ustawienia obsługi plików cookies można zmienić w swojej przeglądarce. Brak zmian tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych na stronie repozytorium cookies.

Pokaż/Ukryj panel boczny
×
  • Opis
  • Notatki
  • Autor:
    • J. K. Andrychiewicz
    • J. Andrychiewicz
  • Tytuł: Podstawy marketingu w prowadzeniu lecznic dla zwierząt
  • Czasopismo: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio DD, Medicina Veterinaria, t. LV/A
  • Miejsce wydania: Lublin
  • Rok wydania: 2000
  • Tom/numer: LV/A
  • W sekcji: Sekcja Nauk Podstawowych i Historii Weterynarii
  • Strony: 32
  • Język tekstu: pol
  • Charakter formalny: Artykuł w czasopiśmie
  • Typ KBN: Praca oryginalna
  • Struktura: Jednostka Wydziału Weterynaryjnego